U planu je - ceo svet!
13:22Kosta Petrov, generalni direktor kompanije P World, koja organizuje manifestaciju Marketing Kingdom
Ne morate da idete u svet da biste ga videli jer svet dolazi kod nas! To
bi moglo da se kaže za upravo održanu manifestaciju Marketing Kingdom, koja je
u četvrtak i petak okupila veliki broj zainteresovanih posetilaca u Cineplexxu
tržnog centra "Ušće". O čemu je reč? Organizatori ove manifestacije
pred domaću publiku su doveli vodeće svetske stručnjake iz sveta marketinga
koji su sa njima podelili svoja znanja i veštine. Još pre četiri godine, što je
tada bilo skoro pa nezamislivo, kroz ovu manifestaciju do Beograda su stigli
predstavnici Google, zatim Facebook, ove godine, između ostalih, pričao je i
predstavnik YouTube. O ovoj manifestaciji pričamo sa Kostom Petrovim, osnivačem
agencije P World, koji ne krije entuzijazam spram velikih planova u pogledu
Marketing Kingdoma.
Manifestacija Marketing
Kingdom održana je prvi put u Beogradu 2011. Posetioci konferencije bili su po
prvi put u našoj sredini u prilici da čuju i da razgovaraju sa predstavnicima
vodećih svetskih kompanija, kao što su Google i Facebook. Da li ste zadovoljni
načinom kako je ova manifestacija zaživela kod nas, kako je prihvaćena od
domaće javnosti?
- Marketing Kingdom je za samo četiri godine postao najveći marketinški
događaj u regionu. Bez sumnje mogu da kažem da je Marketing Kingdom jedino
regionalno okupljalište globalnih lidera marketinga. To je nešto što ovaj
događaj čini jedinstvenim. Pre našeg skupa, da bi se čule prezentacije
globalnih gurua marketinga, morali smo da idemo, recimo u Njujork ili London.
Ovaj događaj je to promenio. Sada možete da čujete prezentacije vrhunskih
predavača iz Facebooka, YouTube, Google u svojoj zemlji.
Većina učesnika su "povratnici", što znači da se iznova
registruju kako bi prisustvovali događaju, što nas čini ponosnim. Mi smo uvek
pokušavali da dovedemo najbolje brendove na naše događaje, a neprestana podrška
regionalne marketinške zajednice zaista nam je pomogla da pozicioniramo skup
kao jedna od najboljih marketinških događaja u ovom delu sveta.
I ove godine konferencija
nam dovodi veoma značajne paneliste i sagovornike. Čini se da je akcenat
stavljen na društvene mreže, što je i inače "vruća tema" na sličnim
manifestacijama širom sveta. Da li smo, u našem regionu, ne samo po pitanju
agendi skupova kakav je Marketing Kingdom, već i po praksi, u koraku sa
svetskim dostignućima kada je reč o korišćenju mogućnosti društvenih mreža?
- Moje mišljenje je da ponekad sebe doživljavamo kao manje važne u odnosu
na zapadne zemlje i da samo pratimo trendove, a ne kreiramo ih. Velika stvar sa
društvenim medijima je da smo sada svi uvezani, tako da nije važno da li ste
američka ili srpska kompanija. Ono što je zaista važno, jeste da li ste, ili
niste dobri na društvenim medijima. Video sam neke zadivljujuće kampanje na
društvenim medijima od strane lokalnih kompanija i ubeđen sam da mi nismo puki
pratioci trendova, već da ih i kreiramo.
Osim u Srbiji, proširili ste
Marketing Kingdom u još osam zemalja, uključujući Azerbejdžan, Katar i Jordan.
Šta je tajna uspeha ovog događaja u tako mnogo zemalja?
- Bez sumnje mogu da kažem da će Marketing Kingdom za dve godine postati
najveći marketinški događaj u svetu. Trenutno, događaj se održava u osam
zemalja, ali već od ove godine planiramo da ga proširimo na još dve države, a
sledeće i u Sjedinjenim Američkim Državama, te Južnoj Americi, što će biti
veoma uzbudljivo. Ključ uspeha je veliki rad i posvećenost, ali najvažniji je
rad za pravim ljudima. Bilo gde, organizujemo događaje sa lokalnim marketinškim
liderima. U Srbiji smo, pored ostalih, razvili izuzetno partnerstvo sa
agencijom McCann Beograd, koja nam je pomogla da događaju damo karakterističan
lokalni pečat. Konačno, vi treba da date svojim klijentima najbolja iskustva
kako bi oni nastavili da kupuju vaše proizvode i usluge. Za nas, naši klijenti
su na prvom mestu i mi znamo, ako su oni srećni, naša misija je ispunjena.
0 коментара