U planu je - ceo svet!

13:22

Kosta Petrov, generalni direktor kompanije P World, koja organizuje manifestaciju Marketing Kingdom


Ne morate da idete u svet da biste ga videli jer svet dolazi kod nas! To bi moglo da se kaže za upravo održanu manifestaciju Marketing Kingdom, koja je u četvrtak i petak okupila veliki broj zainteresovanih posetilaca u Cineplexxu tržnog centra "Ušće". O čemu je reč? Organizatori ove manifestacije pred domaću publiku su doveli vodeće svetske stručnjake iz sveta marketinga koji su sa njima podelili svoja znanja i veštine. Još pre četiri godine, što je tada bilo skoro pa nezamislivo, kroz ovu manifestaciju do Beograda su stigli predstavnici Google, zatim Facebook, ove godine, između ostalih, pričao je i predstavnik YouTube. O ovoj manifestaciji pričamo sa Kostom Petrovim, osnivačem agencije P World, koji ne krije entuzijazam spram velikih planova u pogledu Marketing Kingdoma.


Manifestacija Marketing Kingdom održana je prvi put u Beogradu 2011. Posetioci konferencije bili su po prvi put u našoj sredini u prilici da čuju i da razgovaraju sa predstavnicima vodećih svetskih kompanija, kao što su Google i Facebook. Da li ste zadovoljni načinom kako je ova manifestacija zaživela kod nas, kako je prihvaćena od domaće javnosti?

- Marketing Kingdom je za samo četiri godine postao najveći marketinški događaj u regionu. Bez sumnje mogu da kažem da je Marketing Kingdom jedino regionalno okupljalište globalnih lidera marketinga. To je nešto što ovaj događaj čini jedinstvenim. Pre našeg skupa, da bi se čule prezentacije globalnih gurua marketinga, morali smo da idemo, recimo u Njujork ili London. Ovaj događaj je to promenio. Sada možete da čujete prezentacije vrhunskih predavača iz Facebooka, YouTube, Google u svojoj zemlji.
Većina učesnika su "povratnici", što znači da se iznova registruju kako bi prisustvovali događaju, što nas čini ponosnim. Mi smo uvek pokušavali da dovedemo najbolje brendove na naše događaje, a neprestana podrška regionalne marketinške zajednice zaista nam je pomogla da pozicioniramo skup kao jedna od najboljih marketinških događaja u ovom delu sveta.

I ove godine konferencija nam dovodi veoma značajne paneliste i sagovornike. Čini se da je akcenat stavljen na društvene mreže, što je i inače "vruća tema" na sličnim manifestacijama širom sveta. Da li smo, u našem regionu, ne samo po pitanju agendi skupova kakav je Marketing Kingdom, već i po praksi, u koraku sa svetskim dostignućima kada je reč o korišćenju mogućnosti društvenih mreža?

- Moje mišljenje je da ponekad sebe doživljavamo kao manje važne u odnosu na zapadne zemlje i da samo pratimo trendove, a ne kreiramo ih. Velika stvar sa društvenim medijima je da smo sada svi uvezani, tako da nije važno da li ste američka ili srpska kompanija. Ono što je zaista važno, jeste da li ste, ili niste dobri na društvenim medijima. Video sam neke zadivljujuće kampanje na društvenim medijima od strane lokalnih kompanija i ubeđen sam da mi nismo puki pratioci trendova, već da ih i kreiramo.

Osim u Srbiji, proširili ste Marketing Kingdom u još osam zemalja, uključujući Azerbejdžan, Katar i Jordan. Šta je tajna uspeha ovog događaja u tako mnogo zemalja?

- Bez sumnje mogu da kažem da će Marketing Kingdom za dve godine postati najveći marketinški događaj u svetu. Trenutno, događaj se održava u osam zemalja, ali već od ove godine planiramo da ga proširimo na još dve države, a sledeće i u Sjedinjenim Američkim Državama, te Južnoj Americi, što će biti veoma uzbudljivo. Ključ uspeha je veliki rad i posvećenost, ali najvažniji je rad za pravim ljudima. Bilo gde, organizujemo događaje sa lokalnim marketinškim liderima. U Srbiji smo, pored ostalih, razvili izuzetno partnerstvo sa agencijom McCann Beograd, koja nam je pomogla da događaju damo karakterističan lokalni pečat. Konačno, vi treba da date svojim klijentima najbolja iskustva kako bi oni nastavili da kupuju vaše proizvode i usluge. Za nas, naši klijenti su na prvom mestu i mi znamo, ako su oni srećni, naša misija je ispunjena.


You Might Also Like

0 коментара