Beograđani: Ja i moj ljubimac

06:04

Pitao sam sugrađane koji sam sreo sa njihovim ljubimcima da mi ispričaju najzanimljiviju (ne)zgodu koju im je priredio njihov četveronožac. Evo priča...


Ivana (24)
Ime ljubimca: Leo
Godine: 6
Rasa: Zlatni retriever

PRIČA:
Prijatelji iz srednje škole smislili su tajni plan. Za moj 18. rođendan, stvarno su me iznenadili: skupili su međusobno novac i kupili mi Lea. Zavolela sam ga od prvog dana. I zato sam bila tužna kada je Leo nestao na Božić pre tri godine. Pokušala sam da ga pronađem na različite načine, davala sam oglase u medijima, lepila plakate po banderama sa Leovom slikom. Ali ništa nije pomoglo. Kupila sam drugog psa. Godinu i po posle nestanka, pozvali su iz jedne veterinarske ordinacije. Našli su podatke u čipu koji je Leo dobio prilikom prve vakcinacije. U tom trenutku, u našoj kući bila je gošća iz inostranstva, i to sama, pošto sam ja s porodicom letovala u Hrvatskoj. Ona je rekla da ne zna ništa o nestalom psu, pogledala u dvorište i dodala da je pas tu, bio je to onaj koji sam u međuvremenu kupila. „Niko ne nedostaje“, odgovorila je veterinaru. Srećom, uskoro je misterija rešena. Posle par dana, kada sam se vratila sa odmora, svi smo bili srećni, naročito Leo i ja.





Ana (35)

Ime ljubimaca: Dora (9), Reks (11)
Rasa: mešanci

PRIČA:
Uzeli smo Reksa i Doru iz azila za napuštene pse. Kada sam donela Doru kući, dve godine posle Reksa, moj otac se protivio. Dora nije zaboravila njegovo „neprijateljstvo“. Dva puta je izvršila veliku nuždu na bračnom krevetu mojih roditelja, i to na strani gde otac spava. Međutim, posle par godina, Dora i moj otac su postali drugari. Reks je miroljubiv pas od početka. Volim ih oboje veoma mnogo, čak sam napravila dve tetovaže na desnom ramenu sa slikama Dore i Reksa.

Irina (22)

Ime ljubimca: Bubi
Godine: 6
Rasa: Kratkodlaka evropska mačka


PRIČA:
Kada ej trebalo da dođem na razgovor za posao u mom omiljenom klubu u centru grada, bila sam malo nervozna. Imala sam zakazano sa gazdom i menadžerom kluba. Ali, kada sam ušla u klub, nije bilo nikoga. Samo Bubi, koja je ležala na kauču. Sela sam pored nje, uzela Bubi u naručje. Moja nervoza je nestala. Gazda i menadžer su se pojavili malo kasnije. Kada su me videli, kazali su da je Bubi stvarna gazdarica kluba. Nekoliko sedmica kasnije, saznala sam da sam dobila posao kada su oni videli kako se Bubi opustila u mome naručju. Od našeg prvog susreta, nerazdvojne smo.

Nedeljko (30)

Ime ljubimca: Aksel
Godine: 9
Rasa: Nemački ovčar

PRIČA:
Aksel voli da se izgubi povremeno. Kada se to dogodilo prvi put, bio sam zabrinut. Ali, pomislio sam da ću ga pronaći ispred obližnjeg supermarketa, zato št voli ljude i može da nanjuši dobru hranu. Kada sam došao tamo, čovek iz obezbeđenja je pokušavao da „drži situaciju pod kontrolom“, neki od kupaca su bili uplašeni. Kada me je primetio, Aksel mi je dotrčao i srećno smo se vratili kući.

Bozidar (26)

Ime ljubimca: Kira
Godine: 1.5
Rasa: Nemački špic

Priča:

Kira voli da grize sve po kući. Tako je uništila moj omiljeni kišobran, nekoliko pari obuće. Jednog popodneva video sam je kako nešto „jede“. Bio je to kabl za struju pod naponom. Spasao sam je u poslednjem času.

You Might Also Like

0 коментара