Familiologija

17:48

Danas sam gostovao na Prvom programu Radio Beograda... Emisija "Familiologija" Radakcije dečjeg programa koji postoji više od 60 godina, a čiji jedan od urednika je bio legendarni Duško Radović... Pričao sam o roditeljstvu... Bila mi je čast...


Program za decu i mlade Radio Beograda 1 postoji više od šest decenija, stoji na portalu Radio-televizije Srbije. "Od trenutka kada je Radivoje Lola Đukić dobio «partijski» zadatak da organizuje nešto što bi deci tih godina bilo zabavno i korisno, on je, talentovan i mudar, napravio dečju grupu".

Redakcija dečjeg programa Radio Beograda (Krajnje levo: Božidar Mandić, prijatelj čiji sam gost bio u emisiji)
Svi urednici posle njega dodavali su nešto svoje posebno, novo, lepo. Tako je i Duško Radović, jednog dana, stavio prst na čelo i smislio:

- Decu treba buditi pričama. I to tačno u sedam. I priče moraju da budu izuzetno dobre....

"Možda nije baš bilo tako, od reči do reči, ali, slično sigurno jeste. I mi se, danas, 01.juna 2010. godine, na Dan emisije Dobro jutro deco, trudimo da ispoštujemo kriterijume. To znači da priča mora da bude pametna i zabavna; da bude za korak brža i glavu viša od deteta; da povremeno treba da ga vodi za ruku, a ponekad i da ga pusti da samo korača. Pre osam godina organizovan je, prvi put, konkurs za kratku priču istog imena Dobro jutro deco. Na konkurs nam stigne mnogo priča: 300, 500, 600...", kažu o sebi članovi "Dečje"...

"I u ostalim emisijama našeg program, mi iz Dečje, trudimo se da budemo zabavni, vedri kad je potrebno, ozbiljni kad ja priča ozbiljna, da decu i mlade povedemo za ruku i ponečemu ih naučimo. Mi verujemo da je u vremenima kad se u znanje baš mnogo ne veruje, znanju treba dati važnosti. Pa evo, Znanje s velikim slovom. Vi to preko radija ne vidite, ali sigurno čujete naš trud. To radiomo svakog dana u jednosatnim emisijama, i svake večeri u «malom» Kliku. U deset do osam. Tajming je biran da bude za laku noć. Deset do osam je, u stvari, minut do dvanaest. Za mnoge stavari u vezi s decom"

You Might Also Like

0 коментара